Nu har jeg endelig anskaffet mig cod4 og alt fungere perfekt.
Lige indtil jeg gerne vil spille multiplayer, hvor spillet crasher lige så snart den skal til at loade mappet.
Dvs. at 2-3 sekunder efter "setting up game" kommer frem, crasher spillet.
Nogen der har en idé om hvad der er galt og hvad jeg kan gøre?
Aldrig oplevet det ske for mig selv før, men, du kan vel prøve at slette dine mods i din call of duty folder på dit C drev (eller hvor end du har installeret spillet),
hvis det ikke hjælper tror jeg du er nød til at geninstallere det, med mindre nogle andre brugere ved hvad du skal gøre for at få det til at virke, kunne jo være der blev udelukket nogle filer under installationen som er nødvendige for at komme videre fra setting up game
Der komer også en fejl meddelelse efter spillet crasher, men jeg kan ikke læse den. Den er minimeret og kan slet ikke trykke den frem. Jeg kan ikke gøre andet end at åbne joblisten og lukke cod4.
hvis det ikke hjælper tror jeg du er nød til at geninstallere det, med mindre nogle andre brugere ved hvad du skal gøre for at få det til at virke, kunne jo være der blev udelukket nogle filer under installationen som er nødvendige for at komme videre fra setting up game